ابزار رایگان وبلاگ

جام جهان نما:از کادوی ۲۹هزار یورویی تا پول‌ساز‌ترین هنرپیشه هالیوود
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

هنرپیشه کم‌سود

آدام سندلر، کمدین آمریکایی، برای دومین بار در صدر فهرست هنرپیشه‌هایی قرار گرفته که دستمزدشان تناسبی با سوددهی آنان ندارد. او به ازای هر دلاری که برایش هزینه شده، تنها توانسته ۳ دلار و ۲۰ سنت برای تهیه‌کنندگان سوددهی داشته باشد که نرخ چندان چشم‌گیری در هالیوود به شمار نمی‌رود. 

کادوی ۲۹ هزار یورویی

کیم کارداشیان، ستاره آمریکایی، به دختر ۱۷ ماهه‌اش کادوی ۲۹ هزار یورویی برای کریسمس هدیه داد. این کادو یک خانه عروسکی است که حمامش با سنگ مرمر فرش شده و شیر‌های آبش نیز از جنس طلا هستند.

بازگشت به دنیای مجردها

کلینت ایستوود پس از ۱۸ سال زندگی مشترک از همسرش طلاق گرفت. دینا ایستوود همسر ۴۹ ساله این کارگردان و هنرپیشه نامی هالیوود ‌پیش‌تر در ماه اکتبر درخواست رسمی برای طلاق را ارائه داده بود، اما دعوا بر سر حق حضانت فرزند مشترک و نیز مسائل مالی موجب شد تا روند طلاق این دو به طول انجامد. کلینت ایستوود ۸۴ ساله و همسر سابقش یک دختر ۱۸ ساله دارند.

هنرپیشه پولساز

جنیفر لارنس، طبق فهرست منتشره از سوی مجله فوربس، موفق‌ترین هنرپیشه سال ۲۰۱۴ بوده است. مجموع فیلم‌هایی که این هنرپیشه ۲۴ ساله هالیوود در آن‌ها بازی کرده، در مجموع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار فروش داشته‌اند. 

۶۰ سالگی واشنگتن

دنزل واشنگتن، هنرپیشه آمریکایی و برنده دو جایزه اسکار، روز ۲۸ دسامبر تولد ۶۰‌سالگی‌اش را جشن گرفت. وی نه تنها هنرپیشه‌ای موفق در هالیوود به شمار می‌رود بلکه در میان تماشاگران نیز بسیار محبوب است. دنزل واشنگتن و همسرش پاولتا ۳۰ سال است که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند و ۴ فرزند دارند.

جدایی برتون و بونهام کارتر

تیم برتون، کارگردان و هلنا بونهام کارتر، هنرپیشه، پس از ۱۳ سال زندگی مشترک زیر یک سقف، از یکدیگر جدا شدند. این دو البته هیچگاه به طور رسمی با یکدیگر ازدواج نکرده بودند. برتون و بونهام کارتر به هنگام فیلمبرداری فیلم "سیاره میمون‌ها" با یکدیگر آشنا شدند. آنها اعلام کرده‌اند که به طور مشترک سرپرستی فرزندشان را در آینده بر عهده خواهند داشت.

dw



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

فريناز
ساعت11:35---21 دی 1393
درود
دنياي هنر و حاشيه هايش هميشه جذاب است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان