جندی شاپور (البرز)

علمی فرهنگی

 بیستمین سمینار شیمی آلی ایران 12 الی 14 تیر ماه 1392 با همکاری انجمن شیمی ایران در دانشگاه بوعلی سینا در شهر همدان برگزار می گردد.

اهداف سمینار:

این سمینـار جهت آشنایی هر چه بیشتر متخصصین شیمی آلی کشور با آخرین دستاوردهای علمی، گستــرش و تقویت ارتباطات علمی بین مـراکز تحقیقاتی، دانشــگاهی و صنعتی در زمینـــه های مختلف به شرح زیر برگزار می شود:

  • سنتز ترکیبات آلی

  • طیف سنجی آلی

  • صنایع شیمی آلی و پلیمر

  • صنایع شیمی آلی و داروئی

  • سینتیک و مکانیزم واکنشهای آلی

  • شیمی فضائی و آنالیز صورتبندی

  • طراحی و مدل سازی مولکولی

  • مواد پر انرژی و مقوله های دفاعی

  • بیوشیمی، بیوتکنولوژی، فیتوشیمی

  •  نانو شیمی

  • سموم و آفت کشها

    این همایش سعی دارد مسائل شیمی آلی را از دید متخصصین و اساتید این رشته در محورهای مختلف ذیل بررسی نماید تا گامی در جهت پیشرفت و گسترش هر چه بیشتر علم شیمی برداشته و ذهن اصحاب صنعت را به سمت برنامه ریزی دراین رشته هدایت کند.

    • ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر بین اندیشمندان، اساتید و محققان در عرصه های علمی و صنعتی

    • گسترش مشارکت و تبادل دانش و اطلاعات بین استادان و پژوهشگران دانشگاه ها، مؤسسات تحقیقاتی و صنعت

    • ارزیابی توانایی های علمی در زمینه برآورد، طراحی و اجرای یافته های شیمی آلی

    • آشنایی و دستیابی به آخرین دستاوردها و تکنولوژی پیشرفته جهان

    • ایجاد همسویی و هماهنگی بین متخصصان و محققان

    • ارایه روش ها و فن آوری های جدید جهت تجارب علمی محققان

    • دعوت از دانشگاهیان جهت ارایه دستاوردهای کاربردی و تعامل بیشتر با صنایع شیمیایی

    • http://org20th.ir/fa/Page-Detail-13.aspx       لینک ثبت نام

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:سمینار شیمی آلی ایران,دانشگاه بوعلی سینا, همدان,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

1-برگزاری نخستین کنفرانس «زمین‌شناسی خلیج فارس»

   نخستین کنفرانس زمین شناسی خلیج فارس، اول تا سوم اسفند ماه امسال به همت انجمن زمین شناسی ایران در بندرعباس برگزار می‌شود.به گزارش سرویس علمی ایسنا، «زمین شناسی زاگرس»، «زمین شناسی دریایی»، «زمین شناسی نفت، اکتشاف و بهره برداری از مخازن نفت و گاز»، «زمین شناسی مهندسی سواحل و فلات قاره»، «زمین شناسی کواترنر»، «تاریخچه خلیج فارس»، «محیط زیست ساحلی و دریایی»، «زمین ساخت و زمین شناسی ساختاری»، «دیرینه جغرافیا و دیرینه بوم شناسی»، «ذخایر معدنی و زیستی خلیج فارس»، «زمین شناسی زیست محیطی، آلودگی و تغییرات اقلیمی»، «گنبدهای نمکی»، «رسوب شناسی و سنگهای رسوبی»، «آبشناسی»، «ژئوشیمی و پترولوژی و زمین شناسی اقتصادی» و «ژئوفیزیک» از جمله موضوعات در نظر گرفته شده برای کنفرانس با محوریت خلیج فارس و جزایر هستند.بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده از سوی انجمن زمین شناسی ایران، روزهای اول و دوم اسفند به ارائه مقاله‌ها اختصاص یافته و در روز سوم اسفند ماه برنامه بازدیدهای صحرایی در نظر گرفته شده است. همچنین در حاشیه کنفرانس، نمایشگاه تخصصی نیز دایر خواهد بود.علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.geosociety.ir/ مراجعه کنند.

 

 2-نخستین کنفرانس توانبخشی رباتیک ایران برگزار می‌شود

 

 نخستین کنفرانس توانبخشی رباتیک ایران، پنجم دی ماه امسال به همت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و کانون هماهنگی دانش و صنعت توانبخشی در سالن اجتماعات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می‌شود.به گزارش سرویس فناوری ایسنا، محورهای همایش شامل کاربرد رباتیک در توانبخشی، رباتهای توانبخش، ویلچیرهای رباتیک،‌ اگزواسکلتال‌ها، ارتزها و پروتزهای رباتیک، مهندسی توانبخشی، رباتهای کمکی در راه رفتن و کنترل رباتهای متحرک است.علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 89785128 تماس بگیرند.

 3-آخرین مهلت ارسال مقاله به یازدهمین کنفرانس «سیستم‌های هوشمند ایران»

 

  

یازدهمین کنفرانس «سیستم‌های هوشمند ایران»، نهم و دهم اسفند ماه امسال به همت کمیته دائمی کنفرانس انجمن سیستم‌های هوشمند ایران در دانشگاه خوارزمی (پردیس تهران) برگزار می‌شود.به گزارش سرویس فناوری ایسنا، این کنفرانس با اهداف گردهمایی پژوهشگران، اندیشمندان و کارشناسان فعال در حوزه سیستم‌های هوشمند برای تبادل دیدگاه‌ها، اطلاعات و آشنایی با آخرین یافته‌ها و دستاوردهای پژوهشی و کاربردی، معرفی اهمیت و کارایی سیستم‌های هوشمند در ایران و جهان، شناسایی چالش‌های موجود در صنایع کشور و ارائه راه‌حل‌هایی برای آن و ایجاد فرصت‌های تعامل بین دانشگاه و صنعت و سرمایه‌گذاری صاحبان سرمایه برگزار می‌شود.بر اساس اعلام کمیته علمی کنفرانس، تمام استادان، دانشجویان، پژوهشگران، کارشناسان و صاحب‌نظران فعال در رشته‌های مختلف مهندسی می‌توانند مقالات خود را که دربرگیرنده‌ آخرین یافته‌های علمی در زمینه‌های مرتبط با کنفرانس است، از طریق سامانه‌ اینترنتی ارسال مقالات واقع در وب‌گاه http://www.icis2013.ir/ به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.همچنین، 30 آذر آخرین مهلت ارسال مقالات کامل، 25 دی زمان اعلام نتایج پذیرش مقالات و 10 بهمن ماه آخرین مهلت ارسال مقالات نهایی است.

 


 

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:کنفرانس,همایش,کنفرانس «زمین‌شناسی خلیج فارس»,کنفرانس توانبخشی رباتیک ,کنفرانس «سیستم‌های هوشمند ایران»,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در آذر ماه 91 میزبان اولین کنفرانس ملی کاربرد نانوتکنولوژی در صنایع نفت و پتروشیمی است .اولین کنفرانس ملی کاربرد نانوتکنولوژی در صنایع نفت و پتروشیمی 8 آذرماه سال 91 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار خواهد شد. اولین همایش ملی کاربرد نانو تکنولوژی در صنعت نفت و پتروشیمی با هدف تبادل اطلاعات و هم اندیشی فعالانه ای ، اهالی عرصه علم و پژوهش در رشته شیمی ، نفت ، مهندسی شیمی ، و پتروشیمی و بهره گیری از ارتباط فناوری نانو با تمام گرایش های دیگر در این حیطه برگزار می گردد.

 

محور های همایش عبارتند از:
نانو مواد
نانو ساختارها
نانو ذرات
نانو پوشش ها
نانو کامپوزیت ها
نانو کاتالیست ها
نانو الیاف و نانو سیم ها
کاربردهای نانو در حوزه انرژی و صنایع نفت و گاز و پلیمر
نانو مواد و نانو ساختارها
کاربرد نانو در محیط زیست و آلاینده ها
نانو لوله های کربنی

 

مهلت ثبت نام در کنفرانس 20 ابان ماه 91 است. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس (http://www.mubnano.com) مراجعه کنند.

 

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:نانوتکنولوژی در صنایع نفت و پتروشیمی ,کاربرد نانوتکنولوژی ,اولین کنفرانس, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

پژوهشکده علوم و صنايع غذايي با همکاري مؤسسه غذايي آيسکي (ISEKI) کارگاه آموزشي بين‌المللي «کاربرد فناوري نانو در زنجيره غذايي» را در روزهاي 20 و 21 آبان‌ماه سال 1391 در محل اين پژوهشکده برگزار خواهد کرد.هدف از برگزاري اين کارگاه آموزشي توسعه سطح همکاري‌هاي علمي بين‌المللي و همچنين تبادل اطلاعات مابين محققان داخلي و خارجي در زمينه کاربردهاي فناوري نانو در صنايع غذايي بيان شده است. عناوين محورهاي مورد بررسي و اسامي مدرسين هريک از محورها به قرار زير است:

 • کاربرد فناوري نانو در مبحث غذا، پروفسور ساوريو مانينو، عضو هيئت علمي دانشگاه دانشگاه ميلان؛

ساختارهاي ميکرو و نانو در ريزپوشاني ترکيبات غذايي، پروفسور تان چين پينگ، عضو هيئت علمي دانشگاه پوترا مالزي؛

فناوري نانو براي سنسورها و بيوسنسورها، پروفسور متئو اسکامپيکچيو، عضو هيئت علمي دانشگاه پوترا مالزي؛

کاربرد فناوري نانو در بسته‌بندي و برچسب‌گذاري، پروفسور ساوريو مانينو، عضو هيئت علمي دانشگاه ميلان؛

ايمني و سلامت نانومواد، پروفسور ناصر شاه‌طهماسبي، عضو هيئت علمي دانشگاه فردوسي مشهد؛

امکان‌سنجي کاربرد فناوري نانو در فرآوري زعفران، دکتر رسول کدخدايي، رئيس پژوهشکده علوم و صنايع غذايي.

 پژوهشگران و دانشجويان علاقمند فرصت دارند تا تاريخ 30 مهرماه سال جاري نسبت به ثبت‌نام در اين کارگاه اقدام کنند. لازم بذکر است دانشجويان و اعضاي IFA به هنگام ثبت‌نام از تخفيف ويژه برخوردار خواهند شد. همچنين گفتني است به شرکت‌کنندگان گواهي حضوري از سوي پژوهشکده علوم و صنايع غذايي اعطا مي‌شود.

 علاقمندان مي‌توانند براي ثبت‌نام در کارگاه آموزشي «کاربرد فناوري نانو در زنجيره غذايي» به پايگاه اينترنتي پژوهشکده علوم و صنايع غذايي مراجعه کنند.

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:آبان ماه 91,کارگاه بين‌المللي, کاربرد فناوري‌نانو ,زنجيره غذايي , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

انجمن بیوانفورماتیک در آستانه برگزاري چهارمين همایش ملی بیوانفورماتیک از کليه اساتيد، دانشجویان و محققین حوزه بیوانفورماتیک،جهت مشارکت در این حرکت دعوت به عمل می آورد.
این همایش ملی برای اولین بار در سال1380 برگزار گردیده است. هدف اصلی از برگزاری چنین همایشهایی فراهم آوردن فضایی مناسب برای بحث و تبادل نظر و انتقال تجربیات میان علاقه مندان و اطلاع از یافته های جدید در هر یک از حوزه های مرتبط با بیوانفورماتیک می باشد. برگزاری چنین همایش هایی به تجمیع تجربیات و ارتباط مستقیم و رو در روی محققین، دانشجویان فعال در زمینه بیوانفورماتیک کمک شایانی خواهد نمود.
این همایش فرصتی خواهد بود تا علاقه مندان بتوانند بواسطه سخنرانی، ارائه پوستر و برگزاری میزگردهای تخصصی به بحث و تبادل اطلاعات در خصوص انواع روشها، رویکردهای نظری و کاربردهای عملی دانش بیوانفورماتیک بپردازند.

براي اطلاعات بيشتر و ثبت‌نام در همايش به نشاني وب‌سايت http://www.ibis.org.ir مراجعه كنيد.

دانلود پوستر همایش

 

ثبت دامنه آسایشگاه خیریه کهریزک
نویسنده: پیمان کیان. ׀ تاریخ: برچسب:انجمن بیوانفورماتیک ,همایش ملی بیوانفورماتیک ,دانشجویان,پوستر, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , scientific.alborz.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com