ابزار رایگان وبلاگ

بن‌هور در هالیوود بازسازی می‌شود
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

 

بن‌هور یکی از موفقترین فیلم‌های حماسی تاریخ سینما به کارگردانی ویلیام وایلر، محصول سال ۱۹۵۹، پس از گذشت بیش از نیم قرن در هالیوود بازسازی می‌شود.

این فیلم از مجموع دوازده جایزه، برنده یازده اسکار، از جمله بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر و بهترین فیلم شد.گزارش ها از هالیوود حاکی است که نقش بن‌هور را جک هیوستون، هنرپیشه بریتانیایی ممکن است بازی کند.

در نسخه اصلی فیلم، چارلتون هستون در نقش این شاهزاده یهودی بازی می‌کرد.نسخه جدید بن‌هور که در آن مورگان فریمن، ستاره هالیوود هم نقش آفرینی می‌کند قرار است در فوریه ۲۰۱۶ اکران شود.

هیوستون که برادرزاده آنجلیکا هیوستون ستاره هالیوود است، بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در فیلم‌ مطرحی چون 'کلاهبرداری آمریکایی' و مجموعه تلویزیونی محبوب 'امپراطوری برودواک' بازی کرده است.

بر اساس گزارش نشریه هالیوود ریپورتر، همکاری هیوستون در فیلم بن‌هور به کارگردانی تیمور بکمامبتوف هنوز تایید نشده است.جان ریدلی که امسال برنده اسکار بهترین فیلمنامه را برای '۱۲ سال بردگی' از آن خود کرد، فیلمنامه بن‌هور جدید را نوشته است.

تولید این فیلم که ساخت صحنه‌هایی پر زرق و برق و لباس‌های مجلل را در بر داشت، رکورد پر خرج ترین فیلم زمان خود را شکست و در گیشه هم از موفقیت بی‌سابقه‌ای برخوردار شد.

صحنه مسابقه ارابه‌رانی در نسخه ۱۹۵۹ این فیلم یکی از به یاد ماندنی‌ترین صحنه‌ها در تاریخ سینما است.

بن‌هور اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته لیو والاس است که برای اولین بار در سال ۱۹۲۵ در یک فیلم صامت به تصویر کشیده شد.

bbc news



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان