ابزار رایگان وبلاگ

اخباری از دنیای فیلم و موسیقی
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

پنجاه سالگی ستاره ماتریکس

کیانو ریوز، ستاره محبوب و پرکار هالیوود روز ۲ سپتامبر ۲۰۱۴ تولد پنجاه سالگی‌اش را جشن گرفت. او با وجود گذشت نیم‌قرن از عمرش توانسته شادابی و جوانی خود را حفظ کند. "وکیل‌مدافع شیطان" و سه‌گانه‌های "ماتریکس" از جمله فیلم‌های به‌یادماندنی این بازیگر کانادایی هستند. کیانو ریوز یکی از موفق‌ترین و پردرآمدترین بازیگران هالیوود محسوب می‌شود. 

تارانتینو و یک وسترن تازه

کونتین تارانتینو، کارگردان موفق آمریکایی قصد دارد اثر جدید خود را که The Hateful Eight نام دارد و به ژانر وسترن تعلق دارد، در سال ۲۰۱۵ روانه سینماها کند. این فیلمساز ۵۱ ساله پس از آنکه جزییات مربوط به فیلمنامه این اثر دزدیده شده و در اینترنت لو رفت، اعلام کرده بود که از ادامه این پروژه صرف‌نظر می‌کند. 

اسکارلت جوهانسون دختردار شد

اسکارلت جوهانسون، بازیگر ۲۹ ساله آمریکایی نخستین فرزند خود را به دنیا آورد. او و نامزدش، رومن دوریاک نام دختر مشترکشان را Rose Dorothy گذاشته‌اند. دوریاک خبرنگاری اهل فرانسه است. او و اسکارلت جوهانسون در ماه اوت ۲۰۱۳ نامزدی خود را رسما اعلام کرده بودند. 

فعالیت خیریه برد پیت و آنجلینا جولی

برد پیت و آنجلینا جولی، زوج رویایی هالیوود ۵ میلیون دلار (حدود ۴ میلیون یورو) از طریق فروش عکس‌های مراسم ازدواج خود درآمد داشته‌اند. این دو ستاره قصد دارند این مبلغ را به بنیاد جولی‌−پیت که خود آن را در سال ۲۰۰۶ تاسیس کرده‌اند، اهدا کنند. این بنیاد پروژه‌های زیست‌محیطی، عمرانی و بشردوستانه در سراسر جهان را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد. 

رکوردشکنی جنیفر لارنس

جنیفر لارنس، بازیگر ۲۴ ساله آمریکایی نه تنها از شکارکنندگان جایزه اسکار است، بلکه موفق به رکوردشکنی نیز شده است. در کتاب گینس ۲۰۱۵ نام او به عنوان موفق‌ترین قهرمان فیلم ثبت شده است. دو قسمت فیلم "عطش مبارزه" با بازیگری جنیفر لارنس در سراسر جهان ۱۷ / ۱ میلیارد یورو فروش داشته‌اند. جنیفر لارنس (چپ) در صحنه‌ای از فیلم "عطش مبارزه". 

جیمز بلانت ازدواج کرد

جیمز بلانت، خواننده محبوب و موفق بریتانیا در کلیسای کوچکی در جزیره اسپانیایی مایورکا با سوفیا ولسلی ازدواج کرد. بلانت ۴۰ ساله در ماه دسامبر سال گذشته از سوفیا درخواست ازدواج کرده بود. سوفیا ولسلی، از اشرف‌زادگان بریتانیا است. 

dw



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان