ابزار رایگان وبلاگ

بزرگ‌ترین شگفتی تاریخ فوتبال ساحلی ایران
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی 4 به 3 مقابل روسیه در جام بین قاره‌ای قهرمان جهان شد.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی 4 به 3 مقابل تیم ملی روسیه قهرمان جام بین قاره‌ای -که در امارات و سواحل خلیج فارس برگزار می‌شد- شد.

c_330_235_16777215_0___images_stories_edim_13-3(163).jpg

 این بازی ساعت 20 به وقت تهران آغاز شده بود. بر اساس این گزارش گل‌های تیم ایران را محمد احمدزاده در دقایق 1 و 25، مصطفی کیانی در دقیقه 21 و علی نادری در دقیقه 26 به ثمر رساندند.

 گل‌های تیم روسیه نیز در دقایق 7، 24 و 30 وارد دروازه‌ی تیم ما شدند. این مسابقه پس از گل اول بازی توسط ایران با حملات سنگین تیم روسیه همراه بود اما در ادامه ملی‌پوشان ایران توانستند خودشان را در زمین پیدا کنند.

 در 12 دقیقه دوم و سوم نیز دو تیم حملات زیادی را روی دروازه یکدیگر داشتند. البته روسیه دو مرتبه توپ را به تیرک دروازه‌ی تیم ایران زد.

 مصطفی کیانی 14 ثانیه به پایان مسابقه در 12 دقیقه‌ی سوم از زمین بازی اخراج شد تا یک پنالتی به نفع تیم روسیه گرفته شود اما بازیکن روسیه پنالتی را به بیرون زد.

 تیم ایران که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کرد، پیش از این در مرحله گروهی توانسته بود در ضربات پنالتی روسیه را شکست دهد.

 روسیه در هر دو دوره‌ی قبلی جام بین قاره‌ای قهرمان جهان شده بود. این تیم در جام جهانی تاهیتی نیز که اواخر تابستان برگزار شد هم قهرمان دنیا شد.

 به گزارش ایسنا، در پایان مسابقات جام بین قاره‌ای تیم ایران مقام قهرمانی را به دست آورد و بعد از آن تیم روسیه دوم شد. همچنین امارات سوم، سوییس چهارم، برزیل پنجم، ایتالیا ششم، مکزیک هفتم و مراکش هشتم شدند.

به گزارش ایسنا دیدار فینال در ساحل جمیرا با حضور پرشور تماشاچیان ایرانی و سفیر ایران برگزار شد. 



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان