ابزار رایگان وبلاگ

آنجلینا جولی صدرنشین فهرست مجله فوربس
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین؛ مجله اقتصادی فوربس کمتر از یک ماه پس از انتشار لیست پردرآمدترین بازیگران مرد هالیوود که بر اساس آن رابرت دی جونیور، بازیگر مطرح سینما با 75 میلیون دلار دستمزد برای هر فیلم، در صدر این فهرست قرار گرفته بود، به تازگی فهرست پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود را نیز منتشر کرد.

بر اساس این فهرست که آمار آن از ماه جولای سال گذشته تا ماه جولای 2013 میلادی محاسبه شده، آنجلینا جولی با 33 میلیون دلار، جنیفر لارنس با 26 میلیون دلار و کریستین استورات با 22 میلیون دلار به ترتیب رتیه‌های اول تا سوم فهرست پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود را از آن خود کردند.

نکته جالب توجه این فهرست اینست که آنجلینا جولی در ماه‌های اخیر در هیچ فیلمی بازی نکرده ولی با این حال پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود محسوب می‌شود.

 

بر اساس فهرست منتشر شده در مجله فوربس، جنیفر آنیستون با 20 میلیون دلار، اما استون با 16 میلیون دلار، چالز ترون با 15 میلیون دلار، ساندرا بولاک با 14 میلیون دلار، نتاتلی پورتمن با 14 میلیون دلار، میلا کونیس با 11 میلیون دلار و جولیا رابرتز با 11 میلیون دلار، رتبه‌های چهارم تا دهم این فهرست قرار دارند.



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان