ابزار رایگان وبلاگ

لباس‌ بازیگران اشک‌ها و لبخندها ۱.۳ میلیون دلار فروش رفت(داستان واقعی)
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

Photo © Corbis

کامل‌ترین مجموعه لباس‌های هنرپیشگان فیلم اشک‌ها و لبخندها از جمله لباس جولی اندروز در حراجی در هالیوود به مبلغ ۱.۳ میلیون دلار فروش رفت. نام خریدار این مجموعه فاش نشده است.

اشک‌ها و لبخندها که نام اصلی آن آوای موسیقی است از موفق‌ترین فیلم‌های موزیکال تاریخ سینما قلمداد می‌شود و برخی از ترانه‌های آن از جمله "دو، دو شب نخوابیدم"( در اصل دُ-رِ-می) از محبوب‌ترین ترانه‌های آمریکایی‌ها شده است.

این فیلم پنج اسکار برد و جای فیلم "برباد رفته" را بعنوان پرفروشترین فیلم گرفت.

در میان لباس‌های این مجموعه می‌توان به لباس جولی اندروز که در نقش ماریا برای فرزندان کاپیتان فون‌تراپ ترانه دو، دو شب نخوابیدم را می‌خواند اشاره کرد.

از دیگر لباس‌ها نیز لباس‌های گلدار بچه‌های فون‌تراپ است که از پرده درست شده بود.

بعلاوه چهار صفحه تایپ شده که در آن تاریخچه خانواده آواز خوان توصیف شده و به امضای ماریا فون تراپ اصلی رسیده است در میان اشیایی بود که حراج شد.

The cast of 'The Sound of Music' reunited on 'Oprah' on Oct. 28, 2010 and spilled some secrets about the film.

ماجرای این فیلم که در سال ۱۹۶۵ به کارگردانی رابرت وایز ساخته شده از کتابی به نام "داستان خوانندگان خانواده تراپ" اقتباس شده که در ۱۹۴۹ چاپ شد و نویسنده آن ماریا آگوستا فون تراپ بود که در آن زمان کتاب بسیار پرفروشی شد.

ماریا فون تراپ معلمی اتریشی بود که مانند داستان فیلم برای آموزش به یکی از هفت فرزند کاپیتان فون تراپ استخدام شد و به تدریج مراقبت از تمام فرزندان و سپس کاپستان فون تراپ را بر عهده گرفت. کاپیتان فون تراپ که همسرش مرده بود بعد با ماریا ازدواج کرد.

ماریا فون تراپ که می خواست راهبه شود در زندگی نامه اش بعدها نوشت: "من واقعا و عمیقا عاشق نبودم. من او (کاپیتان فون تراپ) را دوست داشتم ولی عاشقش نبودم. من عاشق بچه‌ها بودم بنابراین به نوعی با بچه‌ها ازدواج کردم، اما یادگرفتم عاشق او باشم بیش از هر کس در گذشته و آینده."

ماریا از کاپیتان فون‌تراپ صاحب سه فرزند شد که اولین (رزماری) آنها دو ماه بعد از ازدواجش بدنیا آمد.

او به همراه دخترش رزماری در صحنه‌ای از فیلم اشک‌ها و لبخندها هم بازی کرد.

ماریا فون تراپ در سال ۱۹۸۷ در آمریکا درگذشت.

bbc news



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

مهرناز
ساعت0:03---8 مرداد 1392
سلام ممنون كه بهم سر ميزنيد آره چند روزيه حوصله آپ ندارم ...برعكس شما بي نهايت پر انرژي هستين با مطالب فوق العاده جالب وزيبا
پاسخ:خواهش و ممنون.به امید خدا انرژی می گیرید .حیفه ولش کنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان