ابزار رایگان وبلاگ

اقدام عجیب خلعتبری برای ادامه بازی در لیگ جعلی امارات
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی
محمدرضا خلعتبری در گفت و گویی اعلام کرده بود که اگر به امارات نروم جریمه می شوم ، اگر این اتفاق هم رخ می داد با مساعدت فدراسیون فوتبال این مسئله قابل حل بود ، بازیکنان زیادی همچون نکونام ، آندو ، جباری و.. با پیشنهادهای بالای اماراتی ها مواجه بودند ولی به  احترام نام خلیج فارس این پیشنهادات را رد کردند. به گزارش «تابناک»، به اين ترتيب كه وزارت امنيت امارات با تماس تلفني با تعدادي از ايرانيان از آنان مي‌خواهد كه با در دست داشتن گذرنامه به اداره امنيت اين كشور مراجعه كنند و بعد از مراجعه اين افراد گذرنامه آنان توقيف و اقامت آنان را نيز لغو مي‌كنند و بعد يك فرصت دوهفته‌‌اي يا يك ماه به آنان داده تا از امارات خارج شوند .
 

عربها اخراج می کنند، بجای تلافی بازیکن میدهیم

 

این در حالی ست که چندي پيش مسئولان برگزاري ليگ امارات در اقدامي تحريک آميز و سياسي دست به جعل تاريخ زدند و نام ليگ اين کشور را از ليگ برتر امارات به ليگ خليج "ع .ر. ب. ي" تغيير دادند.اين اقدام بي پايه و اساس اماراتي‌ها به نوعي به حضور بازيکنان ايراني در ليگ اين کشور پايان داد. با اين حال محمدرضا خلعتبري، مهاجم تيم ملي فوتبال ايران اين خط قرمز را دور زد و با عجمان قرارداد امضا کرد هر چند خود خلعتبري مي‌گويد که قرارداد با عجمان قبل از تغيير نام ليگ امارات بوده است ! یعنی برای خلعتبري مثلا به مصدومیت زدن در تیم ملی و همراهی سپاهان در لیگ و جام حذفی سخت تر بود ؟!در حالي که پس از تحريف تاريخ از سوي اماراتي‌ها و تغيير نام ليگ امارات به نام مجعول خليج ع.ر.ب.ي، پيش‌بيني مي‌شد که تا زمان بازگشت به عقب سران فدراسيون فوتبال امارات، بازيکنان ايراني به صورت خودجوش فوتبال باشگاهي اين کشور را تحريم کنند، رسانه‌هاي عربي از امضاي قرارداد محمدرضا خلعتبري با باشگاه عجمان خبر دادند.بر اساس عرفي که در بيشتر ليگ‌هاي دنيا وجود دارد، بايد لوگوي ليگ کشورها روي آستين پيراهن بازيکنان حک شود و چه اتفاق بدي خواهد بود، نقش بستن نام جعلي خليج ع.ر.ب.ي بر روي لباس يک بازيکن ايراني و ملي‌پوش.جالب این که در کشور خودمان پولهای میلیاردی رد و بدل می شود و با توجه به وضعیت بد آب و هوایی و گرمای طاقت فرسا در امارات این تصمیم سوال برانگیز است . کاش مسئولان فدراسیون فوتبال ایران هم در موضع خود پافشاری می کردند و با نگاه بهتری به این قضیه می پرداختند .

امیدوارم خداوند اینقدر پول به ایشان مرحمت بفرمایند که از بازی کردن در لیگ یک کشور عربی آن هم امارات بی نیاز گردند.مطلبی که به نظر من باید برای یک ملی پوش مهم باشد که مطمئنا از خود شخص ایشان هم مهمتر است ملیت و کشور اوست که بدون آن هویتی ندارند.این که قرارداد در چه زمانی بسته شده و ایشان جریمه می شوند در برابر مسئله ملی خلیج فارس کوچکترین اهمیتی ندارد.ایشان بهتر بود بدون حرف و حدیث قراردادشان را باطل می کرد و یک شماره حساب برای پرداخت جریمه به ما ایرانیها اعلام می کرد تا ایشان تا آخر عمرشان نیازمند دلارهای نفتی عربی نباشند.



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان