ابزار رایگان وبلاگ

فیلمهای «هابیت: نبرد پنج لشکر»، « پنجاه سایه گِرِی» و «خشم» درانتظار اکران
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

فیلم «خشم» (Fury) به کارگردانی دیوید آیر، فیلمساز آمریکایی فیلمی است در ژانر جنگی که وقایع آن در زمان جنگ جهانی دوم رخ می دهد.

داستان فیلم به ماههای پایانی جنگ و آوریل سال ۱۹۴۵ مربوط می شود، هنگامیکه نیروهای متفقین درگیر آخرین هجوم خود در بخش اروپایی جنگ جهانی یا European Theatre هستند. گروهبان آموزش دیده نیروی زمینی ارتش آمریکا، معروف به بابای جنگجو (وار ددی- War daddy) با نقش آفرینی براد پیت فرماندهی تانکی از نوع شرمن به نام «خشم» را برعهده می گیرد. وی با تعداد کمی از افرادش عازم مأموریتی خطرناک می شود. «وار ددی» و پنج سربازش با قدرت آتش بسیار شدید ارتش دشمن روبه رو می شوند. آنها در این تلاش قهرمانانه برای حمله به ارتش آلمان نازی بخت بسیار کمی دارند.

فیلم «خشم» پاییز امسال بر روی پرده نقره ای سینماهای اروپا خواهد رفت. شیا لوبوف، لوگان لرمن، جان برنتال، مایکل پنیا و اسکات ایستوود، هنرپیشه های آمریکایی در این فیلم بازی می کنند.

قسمت سوم سری فیلمهای هابیت اواخر پاییز امسال اکران می شود. فیلم «هابیت: نبرد پنج لشکر» به کارگردانی پیتر جکسون آخرین اقتباس سینمایی این مجموعه فیلمهاست که بر اساس رمانهای جی. آر. آر تالکین ساخته شده است.

پیش نمایش این فیلم بتازگی منتشر شده و در آن شاهد نبرد حماسی هستیم که در سرزمین میانی، یکی از سرزمینهای خیالی داستانهای تالکین، رخ می دهد.

اولین فیلم از مجموعه فیلمهای هابیت با نام «سفری غیر منتظره» در سال ۲۰۱۲ برروی پرده رفت و قسمت دوم این مجموعه با عنوان «تباهی اسماگ» سال گذشته اکران شد.

فیلم «پنجاه سایه گِرِی» (Fifty Shades of Grey) به کارگردانی سام-تیلور جانسون، فیلمساز بریتانیایی (نام هنری وی سام تیلور وود است) برای روز جشن والنتاین سال ۲۰۱۵ آماده نمایش می شود. این فیلم بر اساس داستان اروتیکی به همین نام نوشته ای. ال. جیمز نویسنده بریتانیایی ساخته شده است.

قرار بود این فیلم تابستان امسال (اول ماه اوت) اکران شود. اما شش هفته پس از انتخاب چارلی هونام، بازیگر بریتانیایی سریال تلیویزیونی «فرزندان آشوب»، برای ایفای نقش کریستین گری، وی از بازی در این فیلم منصرف شد. داکوتا فنینگ، هنرپیشه آمریکایی و جیمی دورنان، هنرپیشه ایرلندی در این فیلم بازی می کنند.

رمان «پنجاه سایه گری» در باره رابطه  بین آناستازیا استیل، دانشجوی ادبیات، و سرمایه گذار ثروتمند و اسرارآمیزی به نام «کریستین گری»است. رمان در سال ۲۰۱۱ منتشر و تبدیل به پدیده ای فرهنگی شد.

euronews



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان