ابزار رایگان وبلاگ

«جاذبه»، اولین ماموریت فضایی ساندرا بولاک
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

فیلم «جاذبه» تازه ترین ساخته آلفونسو کوارون، کارگردان مکزیکی در «کامیک کان» بین المللی شهر سن دیگو معرفی شد.

Sandra Bullock and George Clooney defy Gravity in paralysing new trailer

ساندرا بولاک، بازیگر آمریکایی فیلم به همراه کارگردان در این مراسمِ چهار روزه نمایش محصولات فرهنگی مردمی که هر ساله در شهر سن دیگوی آمریکا برگزار می شود، حضور دارد.

«جاذبه» فیلمی علمی تخیلی است و بصورت سه بعدی ساخته شده است.

نقش آفرینی در این فیلم اولین تجربه بازیِ ساندرا بولاک در فیلمهای فضایی است.

بازیگر ۴۹ ساله بیش از ۶ ماه تمرین فیزیکی را برای بازی در این فیلم از سرگذارنده و مجبور بوده است ساعتها در مکعبی کوچک برای شبیه سازیِ وضعیت بی وزنی در فضا، حبس شود.

ساندرا بولاک در مورد تجربه بازی در این فیلم می گوید: «تخیل ابزار مهمی بود. فقط صدا داشتم. همه صحنه ها جدا جدا فیلمبرداری شدند. درست مثل این بود که آوار را روی سینه خود احساس کنم و بعد می بایست بدنم را در همان موقعیتِ شروع کار قرار می دادم. در حالیکه درست ۵ ثانیه بعد در موقعیت دیگری بودم. مجبور بودم خودم را با اینها تطبیق دهم وگرنه صحنه ها پشت سرهم و پیوسته در فیلم به نمایش در نمی آمدند.»

کارگردان فیلم هم در مورد اینکه نقش آفرینی ساندرا بولاک چندان راحت و بی درسر نبود می گوید: « ساندرا برای بازی در این نقش از تجربه هایی که در رقص داشته مایه گذاشت. همه چیز باید به دقت و ظرافت یک رقص باله انجام می شد.»

ساندرا بولاک در این فیلم، نقش یک مهندس پزشکی را بازی می کند که در اولین ماموریت فضایی خود با یک فضانورد کهنه کار همراه می شود. طی راه پیماییِ فضایی پس ماند فضایی به سفینه می خورد و تقریبا آن را نابود می کند. دو همسفر فضایی با ذخیره محدود اکسیژن تلاش می کنند به زمین بازگردند.

جورج کلونی، بازیگر آمریکایی نیز در این فیلم در کنار بولاک بازی می کند.

 2013 euronews



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان